بهترين مركز خريد هولوگرام

۸ بازديد

هولوگرام يكي از برچسب هاي محبوب و پر استفاده به شمار مي رود كه بسيار با آن سروكار داريد و مي توانيد آن را در انواع مختلفي مشاهده كنيد. توجه داشته باشيد كه هولوگرام با برچسب تفاوت بسياري داشته و يكي از اصلي ترين ويژگي هاي آن را مي توان قابليت چاپ سه بعدي در آن دانست. بر روي هولوگرام ها مي توانيد طرح هاي مختلفي را مشاهده نماييد و البته هر يك از هولوگرام ها رنگ متفاوتي نيز نسبت به يكديگر خواهند داشت. توجه داشته باشيد كه هولوگرام ساختاري كاملا مسطح داشته و تشكيل شده از پستي و بلندي هايي است كه بسيار كوچك بوده و در حد ميكرون مي باشد. نوري كه از هولوگرام منعكس مي شود نشان دهنده شي واقعي مي باشد. هولوگرام ها را مي توانيد در طرح مورد نظر خود نيز خريداري نماييد و البته هولوگرام طرح عمومي را نيز مي توانيد در بازار مشاهده نماييد. در ادامه توضيحات كامل تري از اين قبيل ارائه نموده ايم:

هولوگرام طرح عمومي

هولوگرام را مي توانيد در انواع پيش ساخته نيز مشاهده نماييد. توجه داشته باشيد كه هولوگرام طرح عمومي را مي توانيد در انواع اندازه هاي مختلف مشاهده نماييد. از جمله هولوگرام هاي طرح آماده مي توان به:ok، original، genuine و... اشاره كرد. اين هولوگرام ها كاربرد متنوعي خواهند داشت و مي توانيد از آنها در مصارف مختلف استفاده نماييد. بايد بدانيد كه هولوگرام هاي طرح عمومي به دليل وقت پاييني كه براي توليد نياز دارند هزينه پاييني نيز خواهند داشت و مي توانيد سريعا نسبت به خريد آن اقدام نماييد. پس از توليد اين هولوگرام ها مي توانيد اطلاعاتي را نيز بر روي آن اضافه نماييد كه از جمله اين اطلاعات مي توان به: شماره سريال و لوگو اشاره كرد. البته در صورت اضافه شدن سريال به هولوگرام امنيت بالايي نخواهد داشت اما طرح و رنگ هولوگرام كاملا ثابت بوده و امكان جدا كردن آن از سطوح وجود نخواهد داشت. هولوگرام طرح عمومي سرعت بيشتري را در اختيارتان قرار خواهد داد و مي توانيد به وسيله هولوگرام ها محصولات خود را پلمپ سازي نماييد.

هولوگرام

هولوگرام طرح اختصاصي

هولوگرام هاي طرح اختصاصي از جمله محبوب ترين هولوگرام ها به شمار مي روند و اين نوع هولوگرام ها ويژگي هاي منحصر به فردي دارند. اصلي ترين ويژگي هولوگرام طرح اختصاصي را مي توان امنيت بالاي آن دانست. به همين دليل بسياري از افراد اقدام به خريد هولوگرام اختصاصي نموده اند. البته چاپ هولوگرام اختصاصي نياز به يك پروسه زماني خاص خواهد داشت و به همين دليل مدت زمان بيشتري براي خريد آن بايد صرف كنيد. طبيعتا كليه ويژگي هاي هولوگرام هاي سفارشي اختصاصي خواهد بود و مي توانيد هر يك از موارد را در رابطه با آن، خودتان تعيين كنيد. هولوگرام هاي اختصاصي را همچنين مي توانيد در انواع رنگ هاي مختلف نيز براي خريد سفارش دهيد.

بهترين مركز خريد خريد هولوگرام

براي خريد هولوگرام راه هاي مختلفي پيش رو خواهيد داشت اما انتخاب بهترين مركز خريد سبب خواهد شد تا بتوانيد بهترين و باكيفيت ترين هولوگرام را خريداري نماييد. در حالت كلي روش هاي خريد را مي توان به دو نوع حضوري و غيرحضوري دسته بندي نمود. منظور از روش خريد حضوري، مراجعه به مراكزي است كه در سطح شهر فعاليت مي كنند. اين روش كه به عنوان روش سنتي فروش هولوگرام شناخته مي شود معايبي نيز خواهد داشت كه از جمله مهمترين معايب آن مي توان به وقت گير بودن اشاره كرد. بهترين روش خريد هولوگرام را مي توان مراجعه به مراكز فروش اينترنتي معتبر دانست چرا كه مي توانيد در مدت زمان بسيار كوتاه تري محصول مورد نظر خود را خريداري كرده و پس از خريد محصول را جلوي درب منزل خود تحويل بگيريد. شركت بعد نگار ايرانيان يكي از مراكز معتبر در اين زمينه مي باشد كه مي توانيد انواع اقسام هولوگرام هاي مختلف را از سامانه اين شركت خريداري نماييد.

انواع هولوگرام

قيمت انواع هولوگرام

قيمت يكي از مواردي است كه بايد به آن توجه ويژه اي داشته باشيد. براي هولوگرام نمي توان يك قيمت دقيق در نظر گرفت چرا كه موارد مختلفي بر ميزان قيمت هولوگرام تاثير خواهد گذاشت و از جمله مهمترين موارد حائز اهميت بر قيمت هولوگرام مي توان به كيفيت هولوگرام اشاره كرد. طبيعتا در صورتي كه كيفيت و طرح هولوگرام زيبا باشد ميزان قيمت آن نيز بالا خواهد بود. بايد بدانيد كه هر يك از انواع هولوگرام ها ميزان قيمت خاص خود را خواهند داشت. البته هر يك از شركت هاي چاپ هولوگرام نيز قيمت منحصر به فردي را براي خدمات خود ارائه نموده اند. البته بايد بدانيد كه شركت ها را از نظر قيمت و با توجه به ميزان كيفيت با يكديگر مقايسه كنيد. شركت بعد نگار ايرانيان اقدام به ارائه بهترين و باكيفيت ترين ميزان خدمات با قيمت مناسب نموده است و مي توانيد بهترين هولوگرام ها را با قيمتي ارزان از سامانه اين شركت خريداري نماييد. براي اطلاع از قيمت دقيق هولوگرام مي توانيد با مسئولين بعد نگار ايرانيان در ارتباط باشيد.

برچسب هولوگرام شفاف

اگر نياز به حفاظت و پوشش اطلاعات توسط هولوگرام را داريد بصورتي كه اطلاعات درج شده در زير هولوگرام قابل ديدن باشد پيشنهاد ما براي شما برچسب هولوگرام شفاف است كه راهكاري موثر و مفيد ميباشد در اين نوع هولوگرام اطلاعات قابل مشاهده بوده و بيشتر براي زماني كه نياز است اطلاعات توسط كاربر محصول رويت شود پيشنهاد مي شود.

طرح هاي هولوگرامي

توليد هولوگرام با ايجاد افكتهاي هولوگرافيك با همان ويژگي هاي امنيتي، روي لايه اي از فيلم شفاف نيزامكانپذيراست همچنين با ايجاد ويژگي امنيتي فضاي مفيد سند و بسته بندي از بين نخواهد رفت واطلاعات آن قابل ديدن و خوانش بوده كه علاوه بر زيبايي از آن محافظت ميشود همچنين امكان تخريب شونده بودن محصول نيز در فويل فيلم هاي شفاف مي توانند وجود داشته باشند. اين برچسب در دو نوع هولوگرام شفاف و نيمه شفاف توليد مي شود و تمامي ويژگي هاي امنيتي را دارا مي باشد . هولوگرام شفافي كه به شيوه ي چاپ گرم توليد شده باشد به هيچ وجه قابليت جدا شدن از محصول را ندارد

نوع چاپ گرم آن به گونه اي است كه به هيچ عنوان كندن آن از روي سطح الصاق شده مقدور نمي باشد .پوشش امضاء ، مهر، اطلاعات پرسنلي ، اعداد، حروف و يا هرگونه اطلاعات مهم مندرج در اسنادي مثل چك ، اعتبار نامه ها ، اسناد دولتي ، كارتهاي پرسنلي ، پايان نامه هاي تحصيلي و غيره از موارد كاربرد برچسبهاي هولوگرام شفاف ميباشد .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.